Tenint en les finalitats a aconseguir, es pot crear una cobertura o vestit. Depenent de la qualitat amb què es barregin i quantitat de fins barrejats obtindrem millors o pitjors resultats.La psicologia de la moda influeix en molts aspectes dins de l'ésser humà, per exemple: el fet de com el color d'una peça pot arribar a canviar el teu estat d'ànim, o bé com et treu o et dóna seguretat per unir-te a un grup social .Quan la psicologia de l'individu bascula entre lo establert com a normal, pot fer-se un anàlisi a través de la vestimenta: de la seva personalitat, nivell cultural, ambicions, passatemps, lloc d'origen, gustos musicals, condicions físiques, complexos ...La moda pot ser un fidel reflex de l'ànima o totalment el contrari depenent de la salut mental de l'individu, així que, hauria de considerar la vestimenta com a eina analítica en psicologia.
Els dissenyadors de modes creen roba i accessoris. Alguns dissenyadors d'alta costura són independents laboralment i dissenyen per a clients individuals. Altres cobreixen les necessitats de botigues especialitzades o de botigues de departaments d'alta costura. Aquests dissenyadors creen peces originals, així com els que segueixen tendències de moda establertes. No obstant això, la majoria dels dissenyadors de modes treballen per a fabricants de roba, creant dissenys per a homes, dones i nens al mercat massificat. Les marques de dissenyador que tenen un «nom», com ara Calvin Klein o Ralph Lauren, són generalment creades per un equip de dissenyadors individuals sota la supervisió d'un director de disseny.
No hay comentarios:
Publicar un comentario